joi, 21 aprilie 2011

Toata seara cluburi:P Clubing-ul mereu la moda:P

Va ziceam data trecuta ca o sa povestesc asa pe scurt cum am inceput eu sa merg si cum a fost inainte in cluburile gay:D
Tin minte ca aveam 16 ani cand am intrat prima data in clubul Angels unde organiza petreceri gay in acel club gay domnul Lucian Dunareanu / Dunareanca :))))) . A fost de-a dreptul foarte ciudat dar si interesant in acelasi timp pentru mine....ceva nou....ceva ce nu am mai facut pana atunci....:P
Putine persoane mai sunt acum dintre cei pe care i-am cunoscut atunci, dar asa e lumea, vine si se duce, se shimba, unii pleaca si unii raman.
Ce-i drept e ca de atunci a trecut multa vreme au fost tot felul de [etreceri majoritatea interesante de la tematica pana la show-uri, de la locatii pana la atmosfera si distractia ce era.
Amintiri! :)) uneori stau si imi aduc aminte de clipele placuta , alteori stau si ma amuz de faze penibile si seri naspa cand ma lasa balta vreunul ce imi pica cu tronc:P
Iar acum, recent, weekend-ul trecut am fost la una dintre cele mai tari petreceri gay. Sincer a fost bestial, cu exceptia faptului ca scorurile la bautura erau mai ceva ca in Obsession sau ca in Bamboo:))
Da! E vorba despre petrecerea gay a nului 2011 , unde s-a tinut si Mister Gay Europe 2010-2011. Bineinteles au fost bucati bune intre participanti, dar sa recunoastem ca cu totii apreciem tipii cu adevarat frumosi, dar oare asta cautam majoritatea? Oare asta ne lipseste? Un baiat dragut sau cineva care sa ne iubeasca asa cum suntem si caruia sa ii oferim acelasi lucru in schimb? Dar despre asta va voi povesti intr-un articol viitor.:P
E drept ca fata de petrecerile de acum e o mare diferenta fata de cum erau acum 6 ani, si ca multe s-au schimbat, unele in bine , unele in rau ... dar asa e viata ... o continua evolutie si o continua schimbare ... si asa sunt si oamenii ... mai schimbatori decat vremea:P
Sincer , daca stau bine sa ma gandesc nu imi pare rau prin ce am trecut si cate am vazut in aceasta lume si comunitate ... dar tin sa spun ca in ultima vreme am avut niste revelatii datorita lucrurilor ce s-au intamplat pana acuma si datorita unor oameni ce m-au facut sa realizez anumite chestii. Dar toate la timpul lor... You will love reading about it! ;)
Ducu.

Un comentariu:

  1. S-au schimbat mult petrecerile gay in Cluj. Era atat de frumos inainte in Angels, oameni calzi, atmosfera faina, organizare impecabila, amintiri frumoase. Am fost acum doua saptamani in zig zag si era atmosfera de inmormantare iar de conditiile jalnice nu mai vorbesc. Si unde mai pui ca preturile la bautura sunt enorme si aceeasi patroana lesbiana Sigrid Vultur mai pune si intrare dupa ce a marit enorm preturile. Urat din partea ei! Ar fi trebuit sa faca si ea ceva pentru comunitate, nu doar sa ne jecmaneasca si sa traga pielea si banii de pe noi.

    RăspundețiȘtergere