luni, 18 aprilie 2011

De ce EU? De ce un blog?

Mda...Probabil v-ati intrebat "ca ce l-a apucat pe asta sa scrie chestii din astea?" sau " ca s-a trezit si asta sa iasa in evidenta prin a scrie tot felul de lucruri pe net?" ...sincer nu .
Daca vroiam sa ies in evidenta sau daca as fi vrut sa arat cine sunt eu o faceam prin intermediul altor mijloace:P
Poate scopul blogului e sa imi zic parerea asupra unor lucruri, poate sunt niste mesaje subliminale ce se ascund dincolo de randuri, poate ma confesesz fata de voi, poate.....,poate....., poate..... cine stie....ramane doar ca lumea cine imi citeste blogul sa isi dea seama......
Si acum ca sa va raspund totusi asa mai in mare la intrebari.... EU, pentru ca m-am gandit sa fac un fel de "jurnal online", un jurnal al unui simplu tip gay si pentru a-mi spune si eu gandurile, ca totusi toti avem dreptul la libera exprimare:P:D
Iar la a 2-a intrebare e simplu: toata lumea in ziua de azi foloseste abuziv acest mijloc de comunicare, si anume, vestitul INTERNET :P asa ca de ce nu? ;)
Sper sa va placa. Va promit subiecte interesante, povestioare si mai interesante, si articole faine! Ca un mic indiciu in urmatorul post va voi povesti despre prima mea experienta in primul meu club gay la primul meu party gay la care am fost, facand o traversare mare in timp pana la ultima petrecere la care am fost.....you will love reading about it!
Ducu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu